lauantai 27. maaliskuuta 2010

JOHANNAN SYNTTÄRIT♥ (KUVAPOSTAUS)


Aamulla kaikki oli VIELÄ hyvin ja pihallakin +6!!! nousin 8 ylös ja paistoin 2x kakkupohjaa (toisen Jossulle ja toisen mulle ja mun isoveljen syntymäpäivälle joka on on 2.4 eli seur. PE ). Täytin Jossun kakun ajoissa jääkaappiin "kostumaan" ja tein koristeita jne. Olin saanu kakun viimmeistelyä varten valmiiksi, niin se tipahti lattialle !.....


Onneksi olin aamulla paistanut toisenkin kakkupohjan (sen mun ja veljen synttäreille tarkoitetun) joten sain nopeasti korjattua tilanteen laittamalla veljeni kauppaan ostamaan lisää kermaa jotta sain täytettyä toisen pohjan Jossulle ja ilta pelastui!
Pari sanaa itse kaakusta; Pandan selässä oleva "kukka" on kynttilänpidike, marsipaanipohja on tehty "marmoroinnilla" , erittäin leveällä sellaisella vaan . En nimittäin halunnut mtn sekasotkua vaan tuollaisen ihan pienen kierteen (:


PS: Loppuillasta hajaannuttiin ja menin Viljamille kattomaan Julie&Julia♥ suosittelen ruuan ystäville:P PSS. Kuinka moni samutti valot! Earth Hour ?! (tajusin nyt vasta myöhemmin että katottii Viljamin kans sillon vaan elokuvaa :''D ) PSSS. Kellokki siirtyy kesäaikaan klo 3:00 (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti