keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Tunnistamista eiku tunnustusta


Sain Nooralta tällaisen ihanan tunnustuksen :) Tunnustuksen sääntöihin kuuluu

1. antaa tunnustus eteenpäin viidelle bloggaajalle, joista pitää ja jotka inspiroivat
2. listata kolme itselle rakasta asiaa
3. ja laittaa näytille kuva jota rakastaa kera selityksen, miksi

Pullahiiri , Ronja, Kakkupaja, Mansikkamäki, Sugar Mama
Ensteks rakkain asia mulle on läheiset ihmiset♥ ystävät, "perhe", poikaystävä, juuri näiden ihmisten takia mä oon se mikä mä oon :) ilman niitä mä olisin varmaan vaan piiloutunu pimeään kaappiin ja syöny porkkanoita ja homehtunu sinne.
Toiseks rakkain asia mulle on Mytty ♥ Suomenlapikoira joka tuli meille -08 kesällä. Olin jo kauan halunnu "omaa koiraa" vaikka koiriahan meilllä nyt oli Ilvesjoella , mutta niitäkin mä näin vaan joskus viikonloppuisin. Mytty on tuollanen suloinen höpönassu jonka kans saa kyllä takuta ja taistellakki. Kipeää tulee kuitenkin tekemään jos mä joudun sen tänne Lapualle "jättämään" jos muutan seinäjoelle opiskelemaan n.vuoden päästä, vaikka onhan aina viikonloput, eikä välimatka oo hurrjan pitkä, mutta "yleinen hoitaminen" jäisi porukoille :/
Kolmanneks rakkain asia on lenkkeily. Vaikka sitä ei ehkä ihan heti uskois :D Koska aina välillä KYLLÄ tihkaisee lähteä koiran kans lenkille (varsinkin kun on "epämukava" sää TAI väsyksis) , mutta lenkillä saa kaikes rauhas miettiä asioita ja vähän nollata päätä.
JA tämä kuva siksi että mä rakastan tätä otusta♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti